Typy lekcí

Aktuálně naše studio Phoenix nabízí lekce od relaxační vzdušné jógy až po náročné posilovací a akrobatické styly.

POLE DANCE

Začátky jsou vždy věnované točkám a jednoduchým prvkům, na které teprve navazují náročnější cviky. Každý týden učíme vždy nějaké nové prvky, které navazují na předchozí hodiny. Proto zde doporučujeme začít chodit již od prvních týdnů v daném semestru, abyste se naučili co nejdříve ovládat úplné základy. V daném týdnu je vždy koncept hodin stejný – případně s lehkými obměnami, takže je možné na lekce přijít v různý den. Více informací zde.

Pokud se budete chtít připojit k rozběhnutému semestru, doporučujeme si domluvit s instruktorkou individuální hodiny, během kterých se díky jedinečnému přístupu rychleji doučíte to, co již ostatní účastníci lekcí umí. Po zvládnutí potřebných cviků se pak budete moct zaregistrovat do klasických hodin.

FLEXI

Tyto lekce jdou nerozlučně ruku v ruce s Pole dance. Každý kdo se chce tomuto sportu více věnovat by měl zároveň pracovat na protahování celého těla ke zvýšení své flexibility. Hodiny jsou však přínosem pro jakéhokoliv tanečníka či sportovce, který nestíhá v rámci svého tréninku věnovat poměrnou část strečinku. Tyto hodiny jsou vždy pod vedením zkušených lektorů, kteří dokáží opravdu divy.

CHOREO

Během těchto lekcí se naučíme základní točky, převaly a jiné prvky tance, které budeme komponovat do sestav. Sestavy budou vždy 2 týdny stejné, a během nich budeme využívat různé pomůcky jako třeba tyče, sítě, podpatky, a jiné.

D-YOGI FLY

Základní lekce Level 1 jsou zaměřeny dosti všeobecně, kdy je důležité vyzkoušet si techniku cvičení v závěsné síti. Během hodin zažijete různé pocity od příjemného uvolnění až po naprostou eufórii se záplavu endorfinů. Každá z lekcí má v sobě prvky relaxace, uvolnění, protažení, ale i lehké posilování. Dle pokročilosti klientů se mohou objevit lehce akrobatické prvky či intenzivnější posilování. Koncept hodiny vždy lektorka přizpůsobí dle dané skupiny klientů, kteří přijdou na danou hodinu s přihlédnutím na věk či přání klientů. Více informací zde.

AY FLY PĚT TIBEŤANŮ – aktuálně jen formou workshopu

Jedná se o tradiční cvičení, které je aplikováno do závěsné sítě, čímž se stává fyzicky o něco náročnějším. Návaznost a počet daných cviků uvolňuje Vaši vnitřní energii a má blahodárné účinky na činnost krevního oběhu i imunitní systém. Je to však přechod mezi jógou, kdy je důležitá přesnost cviků a pomalé dýchání, a námi nabízenými posilovacími lekcemi. Více informací zde.

D-YOGI PILATES

Posilování ženských partií za pomoci sítě, která se svým zavěšením ze stopu stává nestabilní balanční pomůckou. Zaměřujeme se hlavně na zpevňování středu těla včetně správné fixace bederní části zad, posilování příčných i šikmých břišních svalů, dále tvarování a zpevňování zadečku a stehen.

AY FLY POWER

Velmi intenzivní posilování celého těla se sítí ve stylu oblíbeného TRX cvičení. Své si zde najdou jak začátečníci, tak i pokročilý sportovci – díky posilování s vlastní váhou těla si každý cvičící určitě zátěž individuálně. Více informací zde.

AERIAL HOOP

Lekce je určena začátečníkům a mírně pokročilým. Budou vysvětleny a ukázány základní techniky cvičení na kruhu, posilování.  Každý týden učíme vždy nějaké nové prvky, které navazují na předchozí hodiny. Proto zde doporučujeme začít chodit již od prvních týdnů v daném semestru, abyste se naučili co nejdříve ovládat úplné základy.

AIRACRO

Párová akrobacie určena nejen smíšeným párům. Je zaměřena na spolupráci, posilování protahování, jógu a akrobacii ve dvojici. Lekce jsou určeny jak začátečníkům, tak i mírně pokročilým.