Rozvrh

Každý rok bude rozdělen do tří semestrů – po čtyřech měsících: leden až duben, květen až srpen, září až prosinec. Aktuálně v rozvrhu naleznete pole dance lekce typu „Level 1″ (začátečníci), „Level 2″ (mírně pokročilí), „Level 3″ (středně pokročilý), „Level 4″ (pokročilý) a „Level 5 a výše“ (nejpokročilejší) a dále lekce „Flexi“ (tedy intenzivní protahování celého těla). U „D-Yogi Fly“ existuje i pokročilejší stupeň Level 2, který obsahuje více akrobatičtějších prvků – aktuálně není přesně stanoven, lektorka vždy bude náplň lekcí přizpůsobovat dle příchozích na danou lekci. Dále existují různé specializace jako je např. „D-Yogi Pilates“, „D-Yogi PĚT TIBAŤANŮ“, „D-Yogi Choreo“, „Pole dance Choreo“ apod. Ne všechny tyto specializace jsou však pravidelně v rozvrhu.
V každém Levelu se budeme zabývat prvky, které jsou pro danou úroveň povinné a nezbytně nutné pro postup do vyššího Levelu.

 Obr. Rozvrh na aktuální semestr. Změna rozvrhu vyhrazena.

 

NA VŠECHNY LEKCE JE NUTNÁ PŘEDCHOZÍ REZERVACE !!! V našem rezervačním systému je možné se přihlásit nejpozději dvě hodiny před zahájením lekce – poté jedině telefonicky. ODHLÁŠENÍ z lekce je možné nejpozději den (tzn. 24 hod.) předem. V den konání lekce je již pozdě a studio účtuje poplatek v plné výši lekce. Více informací se dočtete v záložce Jste tu poprvé

Chcete se již zarezervovat na lekci? Pak se můžete zaregistrovat do systému v pravé boční liště.

PRŮBĚH LEKCÍ

  • D-YOGI FLY (celková délka 60 minut)

zklidnění, relaxace (10min.)
úvodní protažení (5 min.)
hlavní část věnující se posilování a technikám létající jógy (30 min.)
závěrečné protažení (5 min.)
uvolnění, relaxace (10min.)
Ideálním oblečením pro cvičení létající jógy jsou legíny a tričko s krátkým rukávem. Obuv není potřeba, cvičí se bosky nebo v chladnějších dnech v ponožkách.

  • POLE DANCE (celková délka 60 minut)

intenzivní warm-up (5 min.)
úvodní protažení a posilování (10 min.)
hlavní část věnující se nacvičování pole dance technik (40 min.)
závěrečné protažení (5 min.)
Při pole dance držíme na tyčích převážně kůží, proto je nezbytné mít odhalené nohy, ruce a časem i bříško a záda. Na sebe si oblečte krátké šortky, sportovní podprsenku nebo tílko. Určitě se vyplatí zainvestovat do návleků, kterými ochráníte svá lýtka. Obuv není ze začátku potřeba, cvičí se bosky, časem nás však čekají i lekce na podpatcích.

  • FLEXI (celková délka 90 minut)

intenzivní warm-up (5min.)
lehké protažení (5min.)
posilování nohou a zad, zahřívací techniky a dynamická cvičení – kmity, švihy, kroužení, … (15min.)
hlavní část věnovaná protahování nohou, zad, ramen, špiček,…- aktivní, pasivní, balanční strečink (60min.)
závěrečné lehké protažení (5min.)
Na sebe si oblečte pohodlný oděv, který nebrání v pohybu a udrží Vás v teple (tj. legíny, tepláky, volné tílko, tričko, na nohy návleky).
Nezapomeňte vzít ručník na tělo a láhev s tekutinami.

Pokud již máte jasno ve výběru lekcí, a početli jste si i záložku Jste tu poprvé, můžete se nyní zaregistrovat do systému v pravé boční liště. Všechny údaje jsou povinné. Vyplňujte je prosím pravdivě, na uvedenou emailovou adresu Vám budou chodit podrobné informace a pokyny k platbám. Tyto informace slouží pouze studiu Phoenix k Vašemu bezproblémovému kontaktování v případě změn či novinek v průběhu semestru.